دانلود کتاب وضعیت آخر

نام کتاب

 وضعیت آخر دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

امی ب. هریس ، تامس ای. هریس + به اهتمام اسماعیل فصیح

موضوعات

روانشناسی

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

59.3 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

 کتاب ماندن در وضعیت آخر اثر امی ب. هریس ، تامس ای. هریس با ترجمه اسماعیل فصیح است؛ «وضعیت آخر» با عنوان فرعی «من خوب هستم، شما خوب هستید» یکی از کتاب‌های مشهور روان‌شناسی به قلم تامس ای. هریس (۱۹۹۵-۱۹۱۰) با ترجمه‌ای از اسماعیل فصیح (۱۳۸۸-۱۳۱۳) است. این کتاب می‌کوشد به زبانی ساده، رویکرد روانشناسانه «تحلیل رفتار متقابل» را معرفی کرده و آنطور که در پیشگفتار توضیح داده، علم روانشناسی را به این روش به عموم مردم عرضه کند و روش‌های کاربردی واقعی برای بهبود زندگی ارائه دهد.

«تحلیل رفتار متقابل» روشی واقع‌بینانه است زیرا بیمار را با این واقعیت مواجه می‌سازد که صرف‌نظر از هر آنچه در گذشته اتفاق افتاده او خودش مسؤول آنچه در آینده اتفاق می‌افتد خواهد بود. علاوه بر این، اشخاص را قادر به تغییر می‌سازد تا بتوانند در خود یک نوع کنترل شخصی و جهت‌یابی شخصی ایجاد کنند، و همچنین به این واقعیت دست یابند که همواره آزادی حق انتخاب دارند.




Subscribe
دنبال کردن
guest
3 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
مهری
مهری
2021-08-19 2:50 ب.ظ

کتاب عالیه اگه خوب دانلود بشه

مینا ش
مینا ش
2021-09-13 12:29 ب.ظ

سپاس برای در اختیار دادن این کتاب ،بسیار راهگشای ابهامات شناخت از خود هرآدمیست،در بحران های فکری که فرد در آن سردرگم میشود این مفاهیم به ما درچگونگی تحلیل شرایط خود با محیط پیرامونمان و روابطمان با افراد ،راهنمایی مفید برای همه

فاطمه
فاطمه
2021-09-29 7:44 ب.ظ

کتاب عالیه

Last edited 2 سال ها قبل by فاطمه