دانلود کتاب چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم؟

نام کتاب

چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم؟ (دانلود+)

نویسنده

برایان تریسی – رون آردن +  به اهتمام مجید شهرابی

موضوعات

رازهای افراد خوش صحبت و مشهور اصلاً راز نیستند؛ این رازها روش‌های ساده ثابت شده‌ای برای تعامل با دیگران هستند که باعث می‌شوند افراد با شما ارتباط برقرار کرده و پیام‌تان را دریافت کنند. در نتیجه، آنها بیش از پیش تحت‌تأثیر قرار می‌گیرند، از شما خرید می‌کنند، وارد روابط تجاری و خصوصی با شما می‌شوند و نظر مثبتی نسبت به شما پیدا می‌کنند.

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

2.59 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

کتاب چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم؟ اثر برایان تریسی – رون آردن با ترجمه مجید شهرابی است؛ رازهای افراد خوش صحبت و مشهور اصلاً راز نیستند؛ این رازها روش‌های ساده ثابت شده‌ای برای تعامل با دیگران هستند که باعث می‌شوند افراد با شما ارتباط برقرار کرده و پیام‌تان را دریافت کنند. در نتیجه، آنها بیش از پیش تحت‌تأثیر قرار می‌گیرند، از شما خرید می‌کنند، وارد روابط تجاری و خصوصی با شما می‌شوند و نظر مثبتی نسبت به شما پیدا می‌کنند.
توانایی شما برای این که فردی با جذبه و کاملاً دوست‌داشتنی و خوش‌رو باشید، بیش از هر خصوصیت دیگری درهای موفقیت را به روی‌تان خواهد گشود. بیشتر مردم شما را دوست داشته و رفتار صمیمانه‌ای با شما خواهند داشت، تمایل آنها به دیدار شما بیشتر می‌شود، به صحبت‌های شما گوش می‌دهند، در جمع شما حضور پیدا کرده و شما را به جمع خود دعوت می‌کنند.
با آموختن حقایق ساده درباره جذبه و تمرین تکنیک‌هایی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، می‌توانید تأثیرگذاری و بهره‌مندی از تعاملات خود با دیگران را به طور چشمگیری افزایش دهید، از خانواده خود شروع کنید و آن را به تمامی افرادی که ملاقات می‌کنید، گسترش دهید.
شما موفق‌تر خواهید بود، درآمد بیشتر، پیشرفت سریع‌تر و فروش بیشتری خواهید داشت، در اکثر مذاکرات پیروز خواهید شد و هنگام برخورد با دیگران قانع‌کننده‌تر و بانفوذتر خواهید بود.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments