دانلود کتاب کیمیاگران

نام کتاب

کیمیاگران دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

حمزه سردادور 

موضوعات

داستان + رمان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

12.8 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

کتاب کیمیاگران اثر حمزه سردادور است؛ روزی که “عشق صدیقه” را در مقابل پول فروخت هرگز تصور نمی‌کرد که تا این درجه به وی علاقه دارد. مگر چه رازی در کار بود که آن زن ناشناس به زورِ پول مجبورش کرد که دور صدیقه را قلم بکشد. آیا حقیقتاً صدیقه وارث هنگفتی است که دیگران می‌خواهند صاحبش شوند. احمدآقا به خاطر آورد که صدیقه یکی دوبار سربسته گفته بود که میراث عظیمی از پدر به وی رسیده که اگر کمکش کنند و پس بگیرد صاحب مال و دولت بی‌قیاسی خواهد شد. شاید کسی از بستگان آن زن، خواهان صدیقه بود و دختر باوفا محض پیمانی که با احمدآقا بسته بود روی خوش نشان نمی‌داد، این است که احمدآقا را به زور پول از میان برداشتند.




Subscribe
دنبال کردن
guest
2 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
امیر
امیر
2020-04-26 8:18 ب.ظ

عالی و ممنون از کتابای رایگانی که میذارید واقعا کارتون قابل تحسین هست لطفا رمانهای تاریخی رو بیشتر بذارین پایدار و مانا باشید

نگار
نگار
2023-10-04 1:20 ب.ظ

کتاب خیلی قشنگیه.من اکثر کتاب های حمزه سرداد ور رو مطالعه کردم.از شما ممنونم.این لطف بزرگی که شما در حق ما انجام میدید .