دانلود کتاب یک تمدن یک باور یک پیشوا

نام کتاب

  یک تمدن یک باور یک پیشوا (دانلود+)

نویسنده

حمید رهگشانژاد

موضوعات

مجموعه ای است از مراحل زندگی دو زن و دو مرد(اوا، ماگدا، یوزف و هیتلر) از ایدولوژی نازی و مراحل شکل گیری و پایان این تمدن،

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

5.63 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب یک تمدن یک باور یک پیشوا اثر حمید رهگشانژاد است؛ مجموعه ای است از مراحل زندگی دو زن و دو مرد(اوا، ماگدا، یوزف و هیتلر) از ایدولوژی نازی و مراحل شکل گیری و پایان این تمدن، و این کتاب برای آشکار ساختن قسمت هایی از تاریخ پنهان شده جهان از چشم بشر امروز، و مربوط به یکی از مهمترین دوره های تاریخ جهان می باشد.
وقتی بیکاری، فقر، فحشا، تورم، رهبران ناکارامد، تن فروشی، تحریم های نابود کنند، جدا شدن قسمت هایی از سرزمین و منابع آن به عنوان غرامت توسط همسایه ها و هر آنچه که می توانست یک سرزمین را برای همیشه از تاریخ، محو و نابود کند در سرزمین آلمان پس از جنگ جهانی اول حاکم شد.
زمانی که یک قدم تا نابودی کامل آلمان مانده بود، حزبی برخواست که بعدها نام حزب ناسیونال سوسیالیست کارگری آلمان گرفت، در نهایت توانست این سرزمین در حال ویرانی کامل را به برترین سرزمین های زمان خود تبدیل سازد، و توانست زندگی، غرور و رفاه را به مردم سرزمین تقدیم کند. این حزب در کوتاه ترین زمان توانست بزرگترین گام ها را بردارد که نه تا پیش از آن سرزمینی توانست بود این کار را انجام دهد و نه هیچ سرزمینی توان انجام چنین موفقیتی را در آینده یافت.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments