زمین تی وی ، سایت جدید اشتراک ویدئو

از وقتی که ویدئوها پا به عرصه وجود گذاشتند، افراد زیادی به این رسانه علاقه مند شدند. طوری که در ایام قدیم اگر یک خانواده دارای تلویزیون بود، اهالی در آنجا جمع شده و تلویزیون تماشا می‌کردند. با گذشت سالیان دراز و رواج استفاده از اینترنت ، مفهومی به نام وب ویدئو پدید آمد که به ویدئوهایی گفته می‌شد که در بستر وب قابل دریافت و ارسال و تماشا باشد. محبوبیت نوع وب ویدئو بسیار سریع رشد کرد و به همین خاطر هم اکنون شاهد هزاران و شاید میلیون ها ویدئو در بستر وب هستیم.

سایت های دانلود ویدئو ، سایت های تماشای آنلاین ویدئو و سایت های اشتراک گذاری ویدئوی زیادی از زمان پیدایش وب ویدئو توسعه پیدا کردند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. هر کدام از این وبسایت ها بخشی از نیازهای کاربران را تامین می‌کنند. در این جا قصد داریم تا شما را با یکی دیگر از وبسایت های اشتراک ویدئو آشنا کنیم. زمین تی وی یک وبسایت تازه تاسیس اشتراک ویدئو است که توانسته در مدت بسیار کم بازدیدکننده‌‌های بسیاری را به سوی خود جذب کند. و اما چه دلایلی باعث این محبوبیت شده است؟ در این جا تعدادی از این دلایل را بیان می‌کنیم:

تماشای ویدئوهای یوتیوب

شاید این مهم ترین ویژگی سایت زمین تی وی باشد. تعداد زیادی از بهترین ویدئوهایی که در یوتیوب منتشر می‌شود. در واقع شما می‌توانید جدیدترین و پربازدیدترین ویدئوهای منتشر شده در یوتیوب را در این سایت بدون نیاز به هیچگونه نرم افزار اضافی تماشا کرده و لذت ببرید.

رابط کاربر پسند و دسته بندی دقیق

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث می‌شود یک سایت از سایت‌های هم ردیف خود متمایز شود، طراحی ساده آن است. تجربه کاربری ساده سبب می‌شود که افراد در اولین حضور خود در وبسایت به سادگی بتوانند محتوای مورد نظرشان را پیدا کنند. این همان ویژگی مهمی است که توانسته زمین تی وی را به نسبت سایر وبسایت های اشتراک ویدئو متمایز نماید.از جمله ویدئوهای مستند ، سیاست ، ویدئوهای آموزش سلامت و پزشکی و …

بخش ویدئوهای خبری

شما در این بخش میتوانید آخرین ویدئوها و گزارش های خبری ویدئویی را تماشا کنید. همواره بروز ترین و ویدئوی آخرین اخبار ایران و جهان در این بخش قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با توجه به سرعت اینترنت خود به تماشای آنلاین کیفیت های مختلف آن بپردازید.

بخش مخصوص به آهنگ و موزیک ویدئو

طرفداران آهنگ و موزیک ویدئو حتما از این خبر خوشحال خواهند شد اگر بدانند زمین تی وی یک بخش اختصاصی برای آن‌ها در نظر گرفته است. شما در این بخش به جدیدترین موزیک ویدئوها و دانلود آهنگ ها از خواننده های جدید ایرانی دسترسی دارید. همچنین بخشی برای آهنگ های قدیمی هم در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین امکان دانلود همه ویدئوها و موزیک ویدئو ها در این وبسایت وجود دارد.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments