معرفی بهترین فیلم های تاریخ سینما

دوست داران فیلم‌ها و سریال‌ها هرساله به دنبال فیلم‌ها و سریال‌هایی از کارگردانان قدرتمند و نامداری هستند که هرساله با ساخت فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بر مخاطبان خود می‌افزایند. کارگردانانی که تحولی عظیم در دنیای سینما ایجاد می‌کنند. این فیلم‌ها و سریال‌ها آنقدر زیاد هستند که گاها حتی افرادی که ادعای فیلمباز بودن را دارند قادر به تماشای تمام این فیلم‌ها و سریال‌ها نیستند. این روزها با توجه به همه گیری ویروس کرونا و خانه نشینی و همچنین شروع تعطیلات نوروز، فرصت مناسبیست تا بهترین فیلم‌های تاریخ سینما را تماشا کنید و بر اطلاعات سینماییتان بیافزایید. در ادامه به شما ۵ مورد از بهترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران و جهان را به اختصار معرفی خواهیم کرد.

 تلقین (Inception)

این فیلم ساخته کارگردان ابر قدرت سینما کریستوفر نولان است. داستان این فیلم سفریست به دنیای خواب و رویا (یا به طور خاص، رویایی درون رویایی دیگر). این فیلم در سال ۲۰۱۰ اکران شد و حیرت تماشاچیان را برانگیخت. این فیلم که به‌خاطر اصالت داستان، موسیقی و جلوه‌های ویژه‌اش به‌شکلی گسترده تحسین شده است، جوایز متعددی دریافت کرده است. نکته‌های جالبی نیز در ساخت این فیلم بکار رفته است که به اختصار به کلیدی‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • در ساخت این فیلم از جلوه های ویژه و کامپیوتری استفاده نشده است و اکثریت وقایع کاملا طبیعی هستند.
  • در دنیای خواب و رویا پلاک ماشین‌ها عنوان «ایالت موازی»‌ دارد.
  • مرحله‌ی رویای ایمز با الهام از فیلم‌های جیمز باند ساخته شد.
  • صحنه های برف و بوران کاملا طبیعی هستند و عوامل فیلم مدت ها منتظر ایجاد برف و بوران در محل فیلمبرداری بودند.بهترین فیلم های تاریخ سینما(تلقین)

Interstellar (میان ستاره‌ای)

ساخته کریستوفر نولان بوده با هنرنمایی متیو مک کانهی. فیلمی در دنیای مرموز کهکشان ها، مانند دیگر ساخته‌های نولان پر از رمز و رازهای کوچک و بزرگ است.

بهترین فیلم های تاریخ سینما(میان ستاره ای)

The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها:بازگشت پادشاه)

این فیلم ساخته پیتر جکسون در سال ۲۰۰۳ میباشد. بازیگرانی چون الایجا وود، اورلاندو بلوم، ایان مک‌کلن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. در این فصل سفر فرودو بگینز و سام بالاخره به پایان می‌رسد اما در مسیر نابودی حلقه اتفاقات زیادی می‌افتد.

این فیلم که جزو تاثیرگذارترین فیلم‌های تاریخ سینماست یکی از رکوردهای اسکار را از آن خود کرد.

بهترین فیلم های تاریخ سینما(ارباب حلقه ها بازگشت پادشاه)

شوالیه تاریک (The Dark Knight)

یکی از بهترین‌های دهه‌ نخست قرن ۲۱ است که جایگاه یازدهمین فیلم پرفروش جهان را به خود اختصاص داده است. این فیلم به‌خاطر بازی‌های قدرتمند بازیگران و داستان التهاب‌آورش نظر مثبت منتقدان بسیاری را به‌دنبال داشته است.

بهترین فیلم های تاریخ سینما(شوالیه تاریکی)

 هفت سامورایی(Seven Samurai)

این فیلم که یکی از شناخته‌شده‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ژاپن می‌باشد، تاثیری شگرفت بر سینمای دیگر کشور‌ها به‌ویژه سینمای ایالات متحده داشت. در این فیلم اهالی یک روستا بدلیل حمله راهزن‌ها بخش زیادی از درآمدشان را از دست می‌دهند و در نهایت برای نجات خود از سامورایی‌ها کمک می‌گیرند.

بهترین فیلم های تاریخ سینما(هفت سامورایی)

موارد ذکر شده در بالا جزو کوچکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما بودند. شما میتوانید با مراجعه به سایت filmdd.com اطلاعات سینماییتان را افزایش دهید و به تماشای هزاران فیلم برتر جهان بنشینید.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
1 دیدگاه
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
عبدی
عبدی
2021-10-08 3:41 ب.ظ

دانلود رایگان دروغ است