معرفی عمیق ترین آهنگ‌های دنیا

افرادی که به دنبال موسیقی یا آهنگ های فوق العاده میگردند همیشه در حال جست و جو برای پیدا کردن برترین آثار هنری هستند. افراد با شخصیت های متفاوت و سلیقه های گوناگون قطعا سبک های متفاوتی از موسیقی را می‌پسندند. اما هر چه قدر هم که نظرات با یکدیگر تفاوت داشته باشد، برخی از آثار تاریخ موسیقی جهان چنان اصیل و فوق العاده هستند که بر دل بسیاری از افراد می‎نشیند. در این نوشته قصد داریم تا تعدادی از برترین آثار موسیقی را به شما معرفی کنیم. پس حتما تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

آهنگ You are my heart از مدرن تاکینگ

مدرن تاکینگ را می‌توان یکی از به یاد ماندنی ترین گروه های موسیقی دهه هشتاد میلادی دانست. این گروه آلمانی با طی سال های 1984 تا 1987 و 1998 تا 2003 فعالیت داشته است. آهنک معروف تو قلب منی تو روح منی یکی از بزرگترین آثار این گروه است که بیش از 120 میلیون نفر آن را خریداری کردند. این گروه از جمله اولین گروه های موسیقی غربی بود که بعد از انقلاب به شدت در ایران معروف شده و افراد زیادی به آهنگ های آن گوش دادند. برخی به این گروه عنوان بهترین گروه موسیقی قرن 20 را اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: بهترین آهنگ های خارجی

آهنگ هتل کالیفرنیا

آهنگی که برای یک هفته رتبه یک آهنگ های داغ بیلبورد را به خود اختصاص داد و توانست جای خود را بین 500 ترانه برتر تاریخ موسیقی ثبت کند. گفته شده است که با وجود گذشت سالیان دراز از انتشار این قطعه هنوز هم هر یازده دقیقه یک بار از شبکه های رادیویی در آمریکا پخش می‌شود. این آهنگ شنیدنی توسط گروه ایگلز ساخته شد و تک آهنگ است. خواننده این اثر دان هنلی و گلن فراب بوده و تنظیم آن را دان فلدر بر عهده داشته است. این آهنگ درباره یک مسافر است که جذب یک منطظقه شده است. اما این زیبایی سبب شده است که راه فراری از این منطقه نداشته باشد و این ترسناک است.

آهنگ آهای تو از پینک فلوید

همه گروه پینک فلوید را با آهنگ های فلسفی و به سبک پراگرسیو و روانگردان می‌شناسند. گروهی که با اجراهای زنده بی نظیرشان به شهرت فوق العاده ای در سراسر جهان رسیدند. کنسرت های این گروه را می‌توان از پرخرج ترین ها دانست. کیفیت صداهای تولید شده توسط آن ها بسیار بالاست. خلاقیت های عجیب آن ها هم از دیگر عوامل معروف شدن آن هاست. آهنگ آهای تو از این گروه یکی از معروف ترین آهنگ های آن هاست.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments