کاهش قیمت بلیط پروازهای داخلی با شیوع کرونا

با شیوع کرونا در جهان بسیاری از پروازها لغو شده است و شرکت‌های گردشگری در سراسر جهان خدمات خود را تعطیل کرده‌اند. در ایران نیز شرکت‌های گردشگری بسیاری از خدمات خود را لغو کرده‌اند و فقط با شرایط خاص کار می‌کنند. قیمت بلیط در ایران نیز بسیار کاهش یافته است و بسیاری از ایرلاین‌ها نیز با کمترین تعداد پرواز در سال‌های اخیر مواجه شده‌اند. ازدحام جمعیت و سفر می‌تواند موجب افزایش شیوع ویروس کرونا شود. اما ممکن است برخی افراد با توجه به شرایط کاری‌شان مجبور به سفر در زمان شیوع کرونا شوند. اگر سفر شما در زمان شیوع کرونا واجب است توصیه می‌شود از راه‌کارهای این مطلب استفاده کنید تا بتوانید سفری مطمئن و ارزان‌ داشته باشید. در زمان شیوع کرونا بهتر است نکات بهداشتی را بیش‌تر از هر زمانی رعایت کنید. رعایت این نکات احتمال ابتلا به این بیماری را کاهش می‌دهند. بلیط‌های سفرهای داخلی کاهش قیمت بسیار زیادی داشته‌اند و با این شرایط ممکن است قیمت آن‌ها کاهش بیش‌تری نیز پیدا کند. این کاهش می‌تواند برای شرکت‌های هواپیمایی مشکلات زیادی را به وجود بیاورد. اگر در این شرایط مجبور به سفر شدید می‌توانید با کمترین قیمت خرید بلیط هواپیما از علی بابا را به صورت اینترنتی انجام دهید. برای اطلاع از کمترین قیمت بلیط می‌توانید از امکانات سایت علی بابا استفاده کنید. در قسمت پایینی سایت امکان جدیدی وجود دارد که به کمک آن می‌توانید از کاهش قیمت بلیط مطلع شوید. برای استفاده از این امکان کافی است جزییات بلیط مورد نظرتان را وارد کنید. در مرحله بعدی سایت از شما می‌پرسد که چه درصدی را به شما اطلاع دهد و پس از مشخص کردن آن می‌توانید گزینه خبرم کن را بزنید و از کاهش قیمت بلیط در زمان‌ مشخص شده مطلع شوید. البته این امکان فقط برای بلیط هواپیما نیست و می‌توانید از این امکان برای رزرو هتل از علی بابا در شهر مورد نظرتان نیز استفاده کنید.

امکان دیگری که می‌تواند برای خرید بلیط با قیمت مناسب، کارآمد باشد استفاده از تقویم قیمتی علی بابا است. . تقویم قیمتی علی بابا می‌تواند مناسب‌ترین راه برای تهیه یک بلیط ارزان هواپیما باشد. این تقویم در هنگام رزرو بلیط هواپیما، به‌صورت نواری در بالای سایت و اپلیکیشن ظاهر می‌شود و عمل‌کرد آن به این صورت است که حداقل قیمت بلیط هواپیما را در روزهای قبل و روزهای بعد به شما نشان می‌دهد. برای مثال فرض کنید که شما قرار است که در روز سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت به مسافرت بروید و اگر سفر شما یکی دو روز هم عقب و جلو شود مشکلی برای شما پیش نمی‌آید؛ در این حالت تقویم قیمتی علی بابا به شما کمک می‌کند تا کم‌ترین قیمت‌های بلیط هواپیما از ۷ اردیبهشت تا ۱۳ اردیبهشت را به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای مشاهده کنید. البته این راه بیش‌تر برای افرادی مناسب است که سفر آن‌ها در تاریخ دقیقی صورت نمی‌گیرد و یکی دو روز دیر و زود شدن تاریخ حرکت، مشکلی را برای‌شان به‌وجود نمی‌آورد. پس دقت داشته باشید که در زمان شیوع کرونا به کمک قابلیت‌های وب‌سایت می‌تواند حداقل قیمت را برای خرید بلیط هواپیما از علی بابا و یا رزرو هتل آنلاین از علی بابا بپردازید.

اگر کرونا در روزهای آینده ادامه داشته باشد ممکن است قیمت بلیط هواپیما و هتل‌ها کماکان کاهش یابد. به کمک امکان کاهش قیمت وب‌سایت علی بابا می‌توانید از این کاهش قیمت‌ها در روزهای آینده مطلع شوید. البته در نظر داشته باشید که ممکن است بسیاری از کشورها برای کاهش شیوع کرونا مرزهای خود را ببندند. تعدادی از کشورها نیز هتل‌های خود را تا زمان ریشه‌کن شدن این ویروس بسته‌اند اما ممکن است در روزهای آینده این موضوع متوقف شود و فعالیت هتل‌ها و مراکز اقامتی در داخل و خارج ایران به حالت عادی برگردد.

اگر سفر شما اجباری است و برای کار مهمی باید به سفر بروید بهتر است نکات بهداشتی را به شکل کامل رعایت کنید تا خطر ابتلا به این بیماری به حداقل ممکن برسد. استفاده از ماسک، دست‌کش و ضدعفونی کردن وسایل در طول سفر می‌تواند بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری باشد. در مسیر سفر بهتر است از خوردن و آشامیدن خودداری کنید و در صورت نیاز از مواد خوراکی بسته بندی شده استفاده کنید. ویروس کرونا می‌تواند از طریق خوردن و آشامیدن به بدن وارد شود؛ از این رو واجب است از خوردن و آشامیدن در طول مسیر سفر خودداری کنید. استفاده از دست‌کش نیز می‌تواند کمک زیادی به کاهش خطر ابتلا به این بیماری داشته باشد. دست‌کش‌های لاتکس بهترین نوع دست‌کش برای مقابله با ویروس کرونا هستند. در صورتی که دست‌کش‌های شما به اندازه کافی نیست بهتر است دست‌کش را ضدعفونی و مجددا استفاده کنید. پس اگر خرید بلیط هواپیما از علی بابا و رزرو هتل از علی بابا را به صورت اینترنتی انجام داده‌اید و قصد سفر دارید بهتر است تمامی نکات بهداشتی را رعایت کنید تا سفرتان با سلامتی کامل به پایان برسد.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments